Прадід Т.М.
1.Українська мова,6 клас- 1.&38 (вправи 431,434,442),правила. 2. Написати твір-опис природи в художньому стилі.
2. Українська мова,8 клас- 1.
Написати твір-опис місцевості.
2. Повторити вивчений матеріал з теми " Речення зі звертаннями,вставними словами."
Українська література.6клас-1.Всеволод Нестайко."Тореадори з Васюківки"
2.Ярослав Стельмах."Митькозавр з Юрківки"(читати й переказувати)
8 клас-Олександр Довженко."Ніч перед боєм".
2.Ніна Бічуя."Шпага Слава Беркути"(читати)
Українська мова та література.11 клас-ЗНО тести-онлайн.
1.Українська мова,6 клас- 1.&38 (вправи 431,434,442),правила. 2. Написати твір-опис природи в художньому стилі.
2. Українська мова,8 клас- 1.
Написати твір-опис місцевості.
2. Повторити вивчений матеріал з теми " Речення зі звертаннями,вставними словами."
Українська література.6клас-1.Всеволод Нестайко."Тореадори з Васюківки"
2.Ярослав Стельмах."Митькозавр з Юрківки"(читати й переказувати)
8 клас-Олександр Довженко."Ніч перед боєм".
2.Ніна Бічуя."Шпага Слава Беркути"(читати)
Українська мова та література.11 клас-ЗНО тести-онлайн.
ОНОВЛЕНО
6 клас. Українська література.("Тореадори з Васюківки") Напишіть листа Яві та Павлуші, у якому повідомте про якусь таємницю й попросіть її розплутати.
8 клас. Українська література. Написати власне висловлення"Що означає тримати максимальне навантаження в житті?"(за повістю Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути").
8 клас. Українська мова.&34, вправи 398,400,401.
6клас. Українська мова.&39,вправи 464.462,463.
ОНОВЛЕНО
УКРАЇНСЬКА МОВА.6 КЛАС
30.03.2020(31.03.). Тема:"Написання порядкових числівників з - тисячний".
Вправи 460(усно), 461(1,2,3 речення- виконати за зразком).
Сторінка 201-опрацювати теоретичний матеріал.
01.04.2020. Тема: "Узгодження числівників з іменниками".
Вправи 445,446(письмово).
02.04.2020.Тема: "Правильне вживання числівників на позначення дат і часу".
Створити оголошення про карантин щодо хвороби,що тепер в Україні,з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі.
Сторінки 32-33 - опрацювати теоретичний матеріал та ознайомитися із вимогами щодо оголошення).
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 6 КЛАС.
31.03.2020 . Тема : "Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні(звичайні) та пригодницькі події в повісті "Митькозавр із Юрківки..."
Виписати в зошитах реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті.
Реальні Пригодницькі
(записуємо число, класна робота, тему уроку, а далі виконуємо завдання)
УКРАЇНСЬКА МОВА. 8 КЛАС.
30.03.2020. Тема "Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення".
Вправа 399- виконати всі завдання.
Сторінка 224- опрацювати теоретичний матеріал.
31.03.2020. Тема" Урок мовленнєвого розвитку. Інтерв'ю в публіцистичному стилі".
Вправи 375,376,379 (усно),377(письмово).
Сторінки 211,212- опрацювати теоретичний матеріал
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА.8 КЛАС.
30.03.2020. Тема "Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному житті".
Опрацювати сторінки 241 - 242. Зробити конспект прочитаного в зошиті.
01.04.2020. Тема " Образи Славка Беркути, Юлька Ващука,Стефка Вуса
та Лілі Теслюк".
Охарактеризувати Славка Беркуту, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілю Теслюк.
Усі завдання виконуйте в зошитах відповідно до дат, записуючи число, класна робота та тему уроку.
6 клас - література. 01.04.2020.( 02.04). Тема "Характеристика Митька і Сергія . Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків".
Охарактеризувати Митька і Сергія (письмово).
Оновлено
30.03.2020. Тема :"Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму".
Сторінка 197. Вправа 458.
Виконати всі завдання (усно). Письмово в зошиті скласти план. За планом переказувати текст.
31.03.2020. Тема: "Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами".
Сторінка 201- опрацювати теоретичний матеріал.
Вправи 466,467,468(письмово).
01.04.2020. Тема: " Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір - роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за планом (орієнтовні теми : "Чому людина має бути чесною?", "Чому потрібно захищати слабших?","Чому необхідно дотримуватись вимог карантину?"
Усі завдання виконуйте в зошитах відповідно до дат, записуючи число, класна робота та тему уроку.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 5 КЛАС.
01.04.2020. Тема :"Т. Шевченко." Садок вишневий коло хати..." - перлина української та світової ліричної поезії".
Сторінка 193.
Дати відповіді на запитання після поезії (усно). Поезію вивчити напам'ять.
ОНОВЛЕНО
УКРАЇНСЬКА МОВА.8 КЛАС.
06.04. - 07.04. 2020. Тема: "Відокремлені означення".
Сторінка 225 - опрацювати теоретичний матеріал.
Вправи 398,404(усно),400,401,406,408(письмово).
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 8 КЛАС.
06.04.2020. Тема: "Майстерність письменниці у змалюванні образів повісті " Шпага Славка Беркути". Художні особливості твору".
Сторінка 240 - усно опрацювати колонку "Поміркуйте над прочитаним".
08.04.2020. Тема: "Урок мовленнєвого розвитку. Написання фанфіків на основі повісті "Шпага Славка Беркути".
Незрозуміле, на перший погляд, слово "фанфік" за останні роки набуло неймовірної популярності в Інтернеті.
Фанфік ( також фенфік; від англ. -Fan- прихильник та fiction- художня література) - це різновид творчості шанувальників популярних творів мистецтва, літературний твір, заснований на якомусь оригінальному творі, що використовує його ідеї, сюжет або персонажів. Фанфік може бути:
- продовженням
- передісторію
- пародією
- кросовером ("переплетінням" кількох творів).
Опрацюйте в Інтернеті матеріал про "фанфік".
Написати фанфік на тему:" До якої межі можна йти на компроміс у стосунках з друзями? Спробуйте пояснити, що в поведінці Юлька викликає неприйняття".
УКРАЇНСЬКА МОВА. 6 КЛАС.
06.04(07.04)2020. Тема "Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Числівник".
Сторінка 205 - опрацювати запитання і завдання для самоперевірки. Запитання і завдання позначені червоними кружечками, умовно їх пронумеруйте. Усно дайте відповіді на запитання 1,2,3,4,5,6,7,9, а завдання 8
та 10 виконайте письмово.
08.04.2020. Тема:"Контрольна робота. "Числівник як частина мови".
Тести(6б) і завдання(6б)
1.Укажіть числівник.
А. Сотня
Б. Двійка
В. Сім
Г. Тричі
2. Укажіть неправильне твердження.
А. Шістнадцять -ціле число
Б. Дві цілі й чотири сьомі -дробове число
В. П'ятдесят -складний числівник
Г. Вісімсот - складений числівник
3. Визначте порядковий числівник.
А. Дев'яту
Б. Дев'ять
В. Сорок сім
Г. Шестеро
4. Правильно вжито числівник на позначення часу в рядку.
А. Без десяти хвилин три
Б. Початок у чотири години
В. Зателефонуйте після дев'яти
Г. О пів на десяту
5. Помилку допущено у вживанні числівника з іменником.
А. Двоє дівчат
Б. Два столи
В. Дві долі
Г. Двоє лошат
6. Визначте числівник, який змінюється лише за відмінками.
А. Один
Б. Два
В. Три
Г. Четвертий
7. Поставте числівник 247 у родовому, давальному,орудному та місцевому відмінках.(2б)
8. Утворіть і запишіть словосполучення, вибравши з дужок потрібне слово.
Двоє (друзів, книжок); троє (будинків, пташенят); четверо (очей,днів); шестеро (машин, коліс).(2б)
9 . Ужитий в реченні числівник розберіть як частину мови.
На світанку спускалися в долину вісім вершників.(2б)
09.04.2020. Тема "Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль".
Сторінка 206 - 207 - опрацювати теоретичний матеріал.
Вправи 465(усно),466(письмово). Виконуючи вправу, користуйтесь таблицею, що подана вище.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 6 КЛАС.
07.04.2020. Тема " Урок виразного читання. Читання прозорого уривка з повісті "Митькозавр із Юрківки..."
Вибрати з повісті уривок, який найбільше сподобався,та навчитися виразно його читати.
08.04(09.04)2020. Тема "Л. Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох творів для дітей. Повість " Таємниця товариства боягузів, або засіб від переляку номер 9".
Сторінка 194-195- прочитати про письменницю,коротко записати в зошиті. Опрацювати статтю "Сюжет".
Сторінки 196- 205 - читати повість.
06.04.2020. Тема " П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. Поезія " Не бував ти довго у наших краях", " Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла..."(одну із поезій вивчити напам'ять). Прочитати про поета.
08.04.2020. Тема "Є.Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла - тема твору "Лось".
Опрацювати матеріал про письменника та прочитати оповідання "Лось".
УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС.
Тема "Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при них".
Сторінки 202 - 203 - опрацювати теоретичний матеріал.
ОНОВЛЕНО
Тема. Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало. Тестування
1. Хто бавився з маленьким Тарасом більше за інших ("В бур'янах")?
А. Батько Григорій
Б. Мати Катерина
В. Сестра Катерина.
Г. Сусідська бабуся Ярина.
2. У якому вірші Т. Шевченка згаданий соловей?
А. "Мені тринадцятий минало"
Б. " За сонцем хмаронька пливе"
В. "Садок вишневий коло хати"
Г. "Заповіт".
3. Який вірш П. Тичини є поетичним звертанням до уявного співбесідника?
А." Гаї шумлять"
Б. "Блакить мою душу обвіяла"
В. "Не бував ти у наших краях!"
Г. "Осінь".
4. До кого звертається П. Тичина у вірші "Блакить мою душу обвіяла?"
А. Природи
Б. Матері
В. Світу
Г. України.
5. Установити відповідність між назвою твору та уривком з нього.
1. "Гаї шумлять..." П. Тичини
2. "Блакить мою душу обвіяла"Павла Тичини
3. "Не бував ти у наших краях!"Павла Тичини
4. "За сонцем хмаронька пливе" Тараса Шевченка
5. " Садок вишневий коло хати..."
А. "...Поклала мати коло хати
Маленьких діточок своїх..."
Б. "..."Чув про степ, що ген -ген простягнувся?"
В. "...А туман, неначе ворог,
Закриває море..."
Г. "Мов золото - поколото, горить -тремтить ріка,як музика..."
Д. "... Струмок серед гаю, як стрічечка..."
6. Звідки взявся лось на галявині так близько до села?("Лось" Є. Гуцало)
А. Заблукав
Б. Любив жити коло людей
В. Хотів познайомитися з хлопчиками
Г. Утік із заповідника.
7. Як лосю з оповідання Є. Гуцало "Лось" вдалося врятуватися від вовчої зграї?
А. Пощастило втекти
Б. Врятували хлопці
В. Він переплив річку
Г. Врятували мисливці.
8. Чим завершилася історія з лосем?
А. Лось помер
Б. Хлопці вилікували лося
В. Мисливець пожалів лося
Г. Лосю допомогли робітники заповідника.
Тема. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Поезія "Дощ".
ТЕМА. Леся Воронина " Таємне Товариство боягузів,або Засіб від переляку номер 9".
Закінчити роботу над змістом твору. Дати відповіді на запитання (усно)
Тема. Контрольна робота. З української прози (твори Михайла Коцюбинського, Олександра Довженка,Ніни Бічуї). Твір
Орієнтовні теми творів
1.Ціна волі(за повістю Коцюбинського М. "Дорогою ціною").
2. Краса вірності в коханні (за повістю Коцюбинського М. "Дорогою ціною").
3. Чи є в житті місце для подвигу?
(за творами М. Коцюбинського та Довженка О.).
4. Проблеми особистості в сучасному світі (за повістю Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути".
5. Моральні уроки літературних героїв (за творами М. Коцюбинського, Довженка О. та Н. Бічуї).
ПАМ'ЯТКА
для успішного написання твору
1. Вибирайте тему ту, яка вас цікавить, хвилює.
2. Продумайте основну думку твору і намагайтеся все підпорядкувати її розкриттю, доберіть до твору епіграф.
3.Продумайте композицію, складіть план.
4.Починайте роботу цікавим вступом, пов'язаним з темою.
5. Стежте за логічною послідовністю у викладі матеріалу в основній частині.
6. Тему розкрийте глибоко і всебічно, наводьте конкретні факти для підтвердження своїх думок.
7. Правильно цитуйте, але не переобтяжуйте роботу великими цитатами.
8. Пишіть охайно, правильною літературною мовою, просто.
9. Пам'ятайте, що читач має відчути ваше ставлення до того, про що ви пишете.
10. У висновку постарайтеся зробити самостійні узагальнення...
Тема. Володимир Дрозд. Основні відомості про письменника. Оповідання "Білий кінь Шептало".
Проблеми свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення.
Прочитати про письменника. Зробити короткий запис про письменника в зошиті. Прочитати оповідання. Дібрати цитати до характеристики образу коня Шептала.
Навігація
- Головна
- Новини
- Контакти
- Корисні посилання
- Методичні об'єднання
- Кабінет практичного психолога та соціального педагога
- Відеотека
- Кімнати-музеї
- Свята та акції у закладі
- Національний мультипредметний тест
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Методична робота
- НУШ 1-4 класи
- Відкриті уроки
- Педагогічні читання
- on-line публікації
- Дистанційне навчання
- Останній дзвінок
- Виховні заходи
- Майстер-клас
- Дистанційне навчання початкова школа
- "Шахрайство - це небезпечно"
- Архів
- Протидія булінгу
- Інклюзія
- Вибір підручників
- Атестація педагогічних працівників
- Самооцінювання закладу освіти
- Критерії оцінювання
Новини
19.02.2025
‼️Обережно: тонка крига! Рекомендації для батьків та дітей‼️
‼️Обережно: тонка крига! Рекомендації для батьків та ...
далі ↓
Контакти
Адреса:
Вінницька область, Жмеринський район,с.Клекотина
Тел.:(04344)29-4-70
Email:kklekotina@ukr.net