09.11.2017 р. відбувся семінар-практикум з інклюзивного навчання

09.11.2017 р. відбувся семінар-практикум з інклюзивного навчання

під керівництвом Вінницької академії неперервної освіти

«Про стан та організацію інклюзивного навчання в

 Шаргородському районні»

З метою вдосконалення системи роботи з інклюзивної освіти 09.11.2017 р. на базі Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст. відбувся семінар-практикум на тему «Про стан та організацію інклюзивного навчання в Шаргородському районі» у семінарі приймали участь адміністрації навчальних закладів, класоводи та класні керівники інклюзивних класів, асистенти вчителів, практичні психологи та корекційні педагоги, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами Клекотинської, Михайлівської, Плебанівської та Шаргородської СЗШ І-ІІІ ст.

Для ефективнішої співпраці районного семінару-практикуму долучилася завідувач лабораторією інклюзивного навчання Вінницької академії неперервної освіти Присяжнюк Наталія Валер’янівна.

Директором Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст., Томчук С.С., ознайомила гостей з навчальним закладом та  представила результати його діяльності.

Завідувачем ШР ПМПК, Куцолапською А.М., було представлено моніторингові дослідження щодо кількості дітей з особливим освітніми потребами.

До заходу долучився голова ОТГ Партека С.В., керівник звернув увагу на доцільність  та перспективи інклюзивної форми навчання, а також подякував усім присутнім щодо впровадження відповідної освіти для дітей з особливими освітінми потребами.

Адміністрацією закладу було презентовано відеофільм «Дивись на нас, як на рівних».

В ході семінару були розглянуті актуальні питання з даної теми Кушнір О.П., директор Шаргородської СЗШ І-ІІІ ст.№2 звернула увагу присутніх на аспектах роботи адміністрації навчального закладу з інклюзивного навчання.

Михайлик Н.В., практичний психолого та асистент вчителя Плебанівської СЗШ І-ІІІ ст. презентувала виступ на тему «Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інтеграції дітей з особливими освітінми потребами», а також були підготовлені буклети.

Вчитель початкових класів з інклюзивним навчанням Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст., Крупляк А.Д., у своїй промові зазначила досягнення учениці та можливе покращення навчальної діяльності за допомогою спеціальних програм ІКТ. Звернула увагу присутніх на те, що діти навчального закладу звично та толерантно відносяться до всі дітей без винятку.

На базі Шаргородської СЗШ І-ІІІ ст. №2 активно працює команда фахівців, які впроваджують актуальні та новітні методики, щодо корекції дітей з особливими освітінми потребами. Паламарчук М.В., дефектолог, практичний психолог супроводжує учасників інклюзії на базі навчального закладу уже другий навчальний рік. Свій виступ побудувала з практичних занять, які застосовує у своїй практиці.  

Практичним психологом Михайлівської СЗШ І-ІІІ с. Морозюк Н.І. були представлені авторські технології, які застосовує фахівець ефективно у практиці.

Учасники зібрання відвідали майстер-клас «Щось тут не так» у практичного психолога Клекотиської СЗШ І-ІІІ ст. Козліцької Т.В., яка адаптувала заняття до дитини з особливими освітінми потребами.

Захід завершився круглим столом та обговорювали наступні питання:

1.      Потреба укладення трудових договорів з корекційними педагогами та практичними психологами.

2.      Здійснення обліку роботи корекційних практичних педагогів-психологів.

3.      Раціональне використання та облік державної субвенції для організації інклюзивного навчання.

     Куцолапська А.М.

завідувач ШР ПМПК