Річний звіт про діяльність закладу

Добрий день, шановна громадо! Згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005, проводиться щорічний звіт директорів про їх діяльність перед школою, батьками, громадськістю. Мета - подальше утвердження відкритої демократичної державно - суспільної системи управління освітою, підтримка етики управлінської діяльності в учбових закладах, яка базується на принципах взаємоповаги.

2016 - 2017 навчальний рік непростий, як для педагогічного, так і для учнівського колективів. Але не зважаючи на труднощі і деякі негаразди, рік був насичений цікавими подіями, зустрічами, оригінальними заходами, творчими уроками, годинами спілкування, - це рік життєдіяльності і життєтворчості.

Своїм головним обов’язком я, як директор школи, вважаю створення сприятливих умов для розвитку, навчання і виховання школярів.

У 2016-2017 н.р. у школі було налічувалось 24 класи, у яких навчалося 543 учні, з них на індивідуальній формі – домашній – 4 учні: Куцолабська Ольга – 2б, Маркевич Андрій та Оцікевич Богдана – 9а та 9в класи, 1 клас – це клас з інклюзивною формою навчання (Куликовська Іванна). Середня наповнюваність класів 22 учні. У школі за рахунок бюджетних коштів працюють групи продовженого дня для учнів 1,2 класів, яку відвідувало 60 учнів.

В 2016-2017 н.р. у мікрорайоні школи проживало 588 учнів шкільного віку, з них у нашій школі навчається  543  учнів. Всі вони були охопленні навчанням. Педагогічний колектив, учні, батьки разом дбають про позитивний імідж школи у мікрорайоні. Проблема створення позитивного іміджу навчального закладу досить актуальна. Для цього ми:

- Створюємо позитивний образ школи життєвого успіху.

- Пропагуємо досягнення школи через Інтернет, друкуючи інформацію про життя і досягнення школи, статті, створили власний сайт, на якому розміщується корисна інформація, як для учнів, батьків так і для громадськості.

- Зміцнюємо і поповнюємо матеріально-технічну базу школи.

- Забезпечуємо комфортні умови для навчання, розвитку і відпочинку дітей і педагогічного колективу.

- Пропагуємо свої здобутки перед громадськістю.

- Вивчаємо запити учнів, батьків, потреби ринку праці, створюємо профільне та до профільне навчання.

На сайті ми розміщуємо інформацію про наших вчителів та учнів, інформацію про семінари, конкурси, які проходитимуть у нас і багато іншої корисної інформації.

У колекції фотоальбомів Ви можете знайти фотографії з наших заходів, свят, конкурсів. А за допомогою блоку новин ми висвітлюємо найважливіші та найцікавіші події шкільного життя!

Сайт школи допомагає висвітлювати життя нашої шкільної родини. Та на кінець  стали з’являтися окремі статті про життя школи у газеті «Шаргородщина» та журналі «Колосок».

 «Кожна дитина - проект світу, вона несе в собі особливу місію» - у цих словах закладено суть педагогіки життєвого успіху, яка спрямована в ХХІ століття, коли перед людством постає завдання - створити нову сутність, оскільки бути успішною Людиною – означає стати нею. Місія вчителя полягає в тому, щоб допомогти дитині пізнати себе в процесі індивідуалізації навчання і виховання. Педагогічний пошук - це пошук інноваційних технологій, форм та методів навчання, які сприяли б успішномуособистому розвитку дитини

Саме під час уроку відбувається формування ціннісних ставлень учнів, матеріал уроку підбирається з таким чином, щоб не лише дати учневі певні знання, а й спонукати дітей до їх практичного використання, як засобу самовдосконалення та саморозвитку. Важливе місце тут належить умілій організації пошукової, творчої діяльності школярів, використання під час уроків інтерактивних методів, які допомогли б розкрити творчий потенціал кожної дитини.

Творчий педагогічний колектив школи  вважає за необхідне показувати важливість здобуття знань і активної життєвої позиції власним прикладом, тому учителі школи беруть участь в різноманітних конкурсах. Ці конкурси спонукають до самоосвіти, допомагають змінити на краще систему подачі матеріалу на уроці, покращити застосування ІКТ в навчальному процесі, підвищують мотивацію учнів до отримання знань, впливають на результативність навчально-виховного процесу.

Так, зокрема, учителі мають власні сайти та блоги (Томчук І.Г.,  Письменна Г.В.) .

Учителька Майська Г.В публікує розробки уроків в онлайн, зокрема урок «Спадкова мінливість» 11 клас, «Розселення у природі.Екологічні групи рослин» 7 клас, а також її статті надруковані у журналі «Колосок» № 29.

Вчителі дбають про свій професійний рівень.

Результати атестації 2016-2017 н.р.

1.Порушити клопотання перед атестаційною комісією відділу освіти  про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»

- вчителю англійської мови Човган Оксані Миколаївні

- вчителю англійської мови Хмельовській Зіні Петрівні

 

2.  Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» :

- вчителю математики – Котенку Віталію Михайловичу

- педагогу-організатору Штехніцькому Вадиму Анатолійовичу

- соціальному педагогу Шараговій Олесі Анатоліївні

 

Педагогічний колектив і учні беруть активну участь у розробці, організації та проведенні загальношкільних та районних заходів. Презентують свій досвід роботи на рівні школи, проводять навчальні семінари. На базі школи працюють  методичні об’єднання класних керівників початкової школи, основної та старшої, та методичні об’єднання по кафедрах : філологічних наук, математичних, природничих, художньо-естетичних, фізичного виховання та початкових класів.

Життя іде, з’являються нові проблеми – як у вихованні дітей, так і в житті школи. Та це під силу колективу творчому і високоерудованому, який постійно віддає свій розум, тепло душі і серця, веде у світ знань.

Учні школи беруть активну участь у районних предметних олімпіадах

                 

                  Переможці ІІ туру  олімпіад  та конкурсів   2016 - 2017 н.р.

           

Предмет

Прізвище,ім'я учня

Учитель, який навчає

Сума балів

Зайняте місце

Примітка

фізика

Рейзер Артем

Крочак А.В.

3,5

9

 

фізика

Заграй Валентин

Крочак А.В.

12

І

ІІІ етап

математика

Козяр Мирослава

Сайнецька К.Й.

2,5

10

 

математика

Заграй Валентин

Заграй Оксана

6,5

4

 

математика

Стефанишен Анатолій

Заграй О.М.

7

1

ІІІ етап

математика

Якубчак Катерина

Рошак Н.В.

4,5

5

 

інформатика

Кушпіта Діана

Томчук М.В.

23,5

3

 

укр мова та літ

Козяр Мирослава

Прадід Т.М.

16

                10-11

 

укр мова та літ

Заграй Валентин

Прадід Т.М.

20

3

 

географія

Гурмач Дарʼя

Дубчак Н.В.

3

10

 

географія

Заграй Валентин

Боднарчук Т.В.

2

4

 

труд. навч.

Козяр Мирослава

Боднажевська Г.В.

145

4

 

труд. навч.

Боднажевська Інна

Шмигель Т.В.

148,5

3

 

труд. навч.

Кушпіта Діана

Боднажевська Г.В.

148

3

 

англ. мова

Рейзер Артем

Човган О.М.

41

5

 

англ. мова

Якубчак Вікторія

Хмельовська З.П.

54

5

 

польська мова

Заграй Валентин

Заграй Е.Е

71

2

 

польська мова

Якубчак Вікторія

Заграй Е.Е

72

2

 

польська мова

Кушпіта Діана

Заграй Е.Е.

98

3

 

біологія

Козяр Мирослава

Дубчак Н.В.

14

2

 

біологія

Овчарук Михайло

Котенко М. Г.

4

16

 

біологія

Кулик Марія

Майська Г.В.

55

4

 

екологія

Кулик Марія

Майська Г.В.

106

1

 

історія

Доїжак Юлія

Ляшенко О.Ю.

20

8

 

історія

Заграй Валентин

Ляшенко О.Ю.

33

3

 

історія

Куцолабська Діана

Левицька О.О.

18

7

 

історія

Кузь Мирослава

Левицька О.О.

30

10

 

правознавство

Овчарук Михайло

Левицька О.О.

47

7

 

правознавство

Куцолабська Діана

Левицька О.О.

21

11

 

правознавство

Кузь Мирослава

Левицька О.О.

45

2

 

хімія

Стефанишен Анатолій

Немировська О.А.

16

4

 

хімія

Рейзер Артем

Немировська О.А.

17

5

 

хімія

Курдибаха Діана

Немировська О.А.

13

3

 

хімія

Заграй Валентин

Немировська О.А.

21,5

1

ІІІ етап

Початкова школа

літ. читання

Чубій Анастасія

Прощина Н.І.

50

2

 

літ. читання

Олійник Анастасія

Даведюк О.М.

29

12

 

літ. читання

Пахольчак Маргарита

Шаргало Н.Є.

48

3

 

укр. мова

Янкова Тетяна

Мацієвська К.О.

34

14

 

укр. мова

Попович Ілля

Крупляк А.Д.

41

7-8.

 

укр. мова

Антонюк Максим

Шаргало Н.Є.

24

16

 

природознав.

Антонюк Анастасія

Томчук І.Г.

40

2

 

                     

 

ЗНО проходило  47 учнів. За результатами рейтингу ЗНО-2017 школа знаходиться на 6490 місці із 10080 шкіл України. Результати ж участі у ЗНО за предметами слідуючі:

 

 

Навчальний заклад (для випускників ЗНЗ 2017 року)/інші категорії учасників*

Кількість осіб,
які взяли участь
у тестуванні

Українська мова і література % учасників, які

не подолали
поріг

отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів

Назва

Тип

[100;120)

[120;140)

[140;160)

[160;180)

[180;200]

Клекотинська середня загальноосвітня школа I-III

 

49

6.12

34.69

30.61

14.29

12.24

2.04

 

Історія України

Навчальний заклад (для випускників ЗНЗ 2017 року)/інші категорії учасників*

Кількість осіб,
які взяли участь
у тестуванні

% учасників, які

не подолали
поріг

отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів

Назва

Тип

[100;120)

[120;140)

[140;160)

[160;180)

[180;200]

Клекотинська середня загальноосвітня школа I-III ступенів

середня загальноосвітня школа

45

20.00

31.11

26.67

17.78

4.44

0.00

 

Математика

Навчальний заклад (для випускників ЗНЗ 2017 року)/інші категорії учасників*

Кількість осіб,
які взяли участь
у тестуванні

% учасників, які

не подолали
поріг

отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів

Назва

Тип

[100;120)

[120;140)

[140;160)

[160;180)

[180;200]

Клекотинська середня загальноосвітня школа I-III ступенів

середня загальноосвітня школа

20

35.00

30.00

15.00

20.00

0.00

0.00

 

 

Хімія

Навчальний заклад (для випускників ЗНЗ 2017 року)/інші категорії учасників*

Кількість осіб,
які взяли участь
у тестуванні

% учасників, які

не подолали
поріг

отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів

Назва

Тип

[100;120)

[120;140)

[140;160)

[160;180)

[180;200]

Клекотинська середня загальноосвітня школа I-III ступенів

середня загальноосвітня школа

2

0.00

50.00

50.00

0.00

0.00

0.00

Загалом:

46

15.22

21.74

36.96

10.87

13.04

2.17

 

Біологія

Навчальний заклад (для випускників ЗНЗ 2017 року)/інші категорії учасників*

Кількість осіб,
які взяли участь
у тестуванні

% учасників, які

не подолали
поріг

отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів

Назва

Тип

[100;120)

[120;140)

[140;160)

[160;180)

[180;200]

Клекотинська середня загальноосвітня школа I-III ступенів

середня загальноосвітня школа

25

28.00

44.00

12.00

12.00

4.00

0.00

Географія

Навчальний заклад (для випускників ЗНЗ 2017 року)/інші категорії учасників*

Кількість осіб,
які взяли участь
у тестуванні

% учасників, які

не подолали
поріг

отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів

Назва

Тип

[100;120)

[120;140)

[140;160)

[160;180)

[180;200]

Клекотинська середня загальноосвітня школа I-III ступенів

середня загальноосвітня школа

27

18.52

29.63

14.81

29.63

3.70

3.70

Англійська мова

Навчальний заклад (для випускників ЗНЗ 2017 року)/інші категорії учасників*

Кількість осіб,
які взяли участь
у тестуванні

% учасників, які

не подолали
поріг

отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів

Назва

Тип

[100;120)

[120;140)

[140;160)

[160;180)

[180;200]

Клекотинська середня загальноосвітня школа I-III ступенів

середня загальноосвітня школа

11

18.18

45.45

18.18

18.18

0.00

0.00

 

Як видно з таблиць, вкрай невтішний результат маємо з  у математики (уч. Рошак Н.В.), історїї (уч.Левицька О.О.), біології (Майська Г.В.) та англійської мови (Човган О.М.), проте не тішать результати і з інших предметів, адже переважна більшість дітей отримали результат 100-120 балів і лише українська мова (вч.Томчук С.С.), хімія (Немировська О.А.) та географія (Дубчак Н.В.) мають високий бал (180-200). Однак це лише одиничні результати.Тому педагогічному колективу є над чим працювати.

 

З метою організації культурного дозвілля учнів школи, розвитку їх творчих здібностей і обдарувань,  організовано роботу 5 гуртків:

а) військово-патріотичного спрямування (9 годин)

№ п/п

Назва гуртка

Вчитель

Клас

Лист МОНУ, яким рекомендовано використання даної програми

Кількість годин за програмою на тиждень/рік

Кількість годин за навчальним планом школи на тиждень/рік

1

«Сокіл-Джура»

Човган І.С.

9-11

Лист  від 06.03.2012 року № 14.1/12 Г-70

3,5/122

3,5/122

2

«Сокіл-Джура»

Зарувний М.С.

9-10

Лист  від 06.03.2012 року № 14.1/12 Г-70

3,5/122

3,5/122

3

Пам'ять

Боднарчук Т.В.

5-7

Лист  від 06.03.2012 року № 14.1/12 Г-70

1 /35

1/35

4

Новітні герої

Дмитрук Л.В.

10-11

Лист  від 06.03.2012 року № 14.1/12 Г-70

1 /35

1/35

 

Всього

 

 

 

9

 

 

б) художньо-естетичного спрямування (18 годин)

 

№ п/п

Назва гуртка

Вчитель

Клас

Лист МОНУ, яким рекомендовано використання даної програми

Кількість годин за програмою на тиждень/рік

Кількість годин за навчальним планом школи на тиждень/рік

1

Основи дизайну

Боднажевська Г.В.

5-11

Лист МОН України від 18.07.2007 № 1/11-5303

4/140

4/140

2

Дорогою добра

Шаргало Н.Є.

1-4

Лист МОН України від 18.07.2007 № 1/11-5303

4/140

4/140

3

Літературна студія

Прадід Т.М.

5-9

Лист МОН України від 18.07.2007 № 1/11-5303

1 /35

1/35

4

Орігамі

Шмигель Т.В.

7-11

Лист МОН України від 18.07.2007 № 1/11-5303

4/140

4/140

5

Футбол

Дворжецький Р.І.

5-11

Лист МОН України від 18.07.2007 № 1/11-5303

1 /35

1/35

6

Повітряні змії

Даведюк О.М.

3-5

Лист МОН України від 18.07.2007 № 1/11-5303

1 /35

1/35

7

Збережемо пам'ять про подвиг

Письменна Г.В.

8-11

Лист  від 06.03.2012 року № 14.1/12 Г-70

1 /35

1/35

8

Польська мова

Заграй Е.Е.

8-11

Лист МОН України від 18.07.2007 № 1/11-5303

1 /35

1/35

 

Всього

 

 

 

17

                                                                                                                                                                                                

Заняття в гуртках дозволяють не лише урізноманітнити організацію дозвілля учнівської молоді, надати їй додаткові знання та вміння, а й відволікти від скоєння неправомірних вчинків та шкідливих звичок, адже гуртками охоплено практично майже всіх дітей.

Члени гуртка «Футбол» (керівник –Зарувний М.С.) брали участь у районних змаганнях і здобули такі призові місця:

-         ІІ місце – футбол (збірна команда школи, юнаки)  

-         ІІІ місце – футбол (2005 р.н.) на приз клубу «Шкіряний м’яч»

-         ІІІ місце – футбол

-         ІІІ місце – волейбол (хл.)     

-         ІІІ місце – волейбол (дв.)

-         І місце - настільний теніс (старша група/хл.) в занальних змаганнях

-         І місце - настільний теніс (старша група/дв.)

-         І місце - настільний теніс (молодша група/хл.)

-         І місце – шахи (старша група/дв.)

-          легкоатлетичний  крос     ІІ місце – 200 м (хл.), а Куцолабська Аня 7б – І місце

-         Гуртківці «Захисту Вітчизни» (кер Човган І .С.) здобули такі призові місця:

-         ІІ місце - підтягування

-         І місце – метання гранати, Соєцький Микола 11а

-         ІІ місце – метання гранати, Сосновський Олександр 11б

На особливу увагу заслуговують успіхи дітей з особливими освітніми потребами, зокрема випускниця Оцікевич Богдана  та Алінка Майська учениця 5-а класу , які у конкурсі  «Повір у себе» стали переможцями в районі (керівник гуртка Боднажевська Г.В.).

Конкурс майстрів народних ремесел приніс школі 4 призових місця у номінація: «Вироби зі шкіри» - Боднажевська Інна  ( І м.), «Народна лялька – Паянок Іванна  (ІІ м.), «Художня вишивка» - Пльонсак Настя   (ІІ м.)  , «Витинанка» - Кушпіта Діана  (ІІ м) - учитель Боднажевська Г.В.

У Всеукраїнському конкурсі «Музичний олімп» прийняли участь 3 учнів 2-3 класів: Заграй Настя  у номінації «Вокал» І м., Недзельська Діана, Томчук Зоряна у номінації «Інструментальний жанр , клас фортепіано»– зайняли ІІ м.

П’ятий рік поспіль у школі працює гурток «Сокіл» («Джура»)  керівник (Човган І.С. і Зарувний М.С.) . Рій в цьому році зайняв ІІ місце в районних змаганнях.

         Грамотами департаменту відзначено вокально-інструментальний ансамбль «Джерело» (Кер. Євдокімов О.М.) та вокальний ансамбль вчителів школи «Струни душі»  (Кер. Подоляк Л.П.), якому у цьому році присвоєно звання «Зразковий колектив».

Гурт «Подільські дзвонарі» , духовий оркестр  та хор хлопчиків школи  які підтвердили звання  «Зразкові аматорські колективи».

У цьому навчальному році , як і в попередні читається курс «Історії рідного краю»,   вчителем якого створено цілий ряд відео сюжетів про  історію  села: «Село моє – окраса України», «Добровольський А.З. – наш земляк», «А Ви ж на зло смертям,  серед живих і досі…..», « Відійшли у вічність: вдови, учасники Другої світової війни», «Костел Непорочного зачаття Діви Марії»… 

Бесіди з вчителями - предметниками дозволяють зробити висновок, що учні, які відвідують вищезазначені гуртки, значно краще засвоюють навчальний матеріал, мають кращі досягнення в навчанні. Заняття в гуртках сприяють всебічному розвитку особистості.

 В школі успішно працює учнівське самоврядування . Учні школи займаються волонтерською роботою: відвідують з подарунками дитячі будинки і будинки старості, прибирають території дитячих ігрових майданчиків, допомагають ветеранам Великої Вітчизняної війни. В школі створені всі умови для утвердження принципів великої шкільної родини, яка з кожним днем росте і розвивається.

В школі активно впроваджується програма профільної та до профільної  освіти.

 За останні роки, завдяки наполегливій праці вчителів, щодо покращення іміджу школи і зміцненню її потенціалу, значно збільшилася кількість учнів в інтелектуальних конкурсах і олімпіадах. В цьому ми відчуваємо підтримку батьків. Ця підтримка виявляється не тільки у тому, щоб оплатити участь дітей в конкурсах, а саме головне - спонукати дітей то творчості, пошуку, до знань. Готуючись до участі у конкурсах і олімпіадах, батьки разом з дітьми занурюються у світ науки, світ знань.

 

Всеукраїнські   конкурси

 

Прізвище

ім'я учня

Учитель, який навчає

Примітка

Всеукраїнський біологічний   форум  учнівської  та студентської молоді «Дотик природи 2016» науково – дослідницький проект «Дослідження екологічного стану повітря методом ліхеноіндикації»,  категорія «Екологія та проблеми довкіля»

Кулик Марія Михайлівна 

Майська Галина Владиславівна

ІІІ місце 

 

Конкурс

Кількість учасників

Результати

Колосок (веснянй етап)

36

Золотий колосок – 12

Срібний колосок - 9

Кенгуру

36

Відмінний результат – 23

Добрий результат - 12

Альбус

16

Диплом учасника – 16

Олімпус    

20

Диплом учасника -20

Левеня

10

Відмінний-6

Добрий-4

Соняшник 

45

Диплом І ступеня – 18

Диплом ІІ ступеня – 14

Диплом ІІІ ступеня – 6

Сертифікат учасника -7

Олімпусик

17

Диплом лауреата, книга в нагороду - 3

Диплом лауреата - 11

Диплом учасника-3

Олімпус

16

Диплом лауреата, книга в нагороду -1

Диплом лауреата-6

Диплом учасника-9

Геліантус

40

Диплом І ступеня – 5

Диплом ІІ ступеня –25

Диплом ІІІ ступеня – 5

Грамота з біології – 1

Диплом або переможця – 2

Грамота з біології -1

Сертифікат учасника -1

Конкурс «Вулкан на столі»

1

ІІІ місце

 

        

Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи хоч і не типова і не нова , проте, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтримкою школи у робочому стані.

 Вчасно здійснювалася бухгалтерією оплата за спожиті школою енергоносії та тепло. Завдяки роботі завгоспа школи Котенко В.М. школа не виходить за ліміти споживання енергоносіїв. За батьківські кошти здійснюється ремонт класних приміщень, не став винятком і цей навчальний рік.Окрім того у цьому році допомогу школі надав депутат обласної ради Дмитро Копера, який подарував школі 10 каріматів, 4 палатки та директор кар’єру , який придбав для школи 2 спальних мішки, крім цього виділив 10 т. мучки , священик Свідніцький Йосип також придбав для школи 2 спальних мішки.

Напередодні нового року новорічні подарунки придбали для школи Вакуляк В.М., Нагнатов М.А., Копитчук М.М. та директор кар’єру.

У цьому році виникла необхідність капітального ремонту огорожі навколо школи, яку успішно було здійснено працівниками школи.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поповнюються новими  стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте, своєчасно обрізуються дерева, кущі, проводиться скошування трави на газонах. За це хочеться сказати велике спасибі нашим технічним працівникам.

Коштів на утримання усіх закладів міста на цей фінансовий рік катастрофічно не вистачає навіть на захищені статті. Про видатки, у цьому році, на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить – їх просто немає. Та ще й підключилася фінансова криза – ціни на матеріали різко підскочили. Тому, повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські і позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт школи.

До управління справами школи залучені батьки. У школі діє шкільна рада, загальношкільний батьківський комітет. В кожному класі є батьківські комітети. Головою шкільної ради є Вакуляк В.М., а головою загальношкільного батьківського комітету є Кічмаренко О.В. Члени шкільної ради та батьківських комітетів є ініціаторами цікавих справ, які проходять у школі та за її межами. На засіданнях шкільної ради затверджується робочий навчальний план школи, розглядається питання навчання та оздоровлення учнів, ремонту школи та багато інш. Саме наша співпраця є запорукою функціонування і розвитку нашої школи. Велике спасибі Вам, батьки, за взаєморозуміння та підтримку, як моральну так і матеріальну.

Як посадова особа, я розглядаю звернення громадян, в основному це усні звернення батьків. Намагаюся всі питання розглянути обєктивно і по можливості надати допомогу.

Я хочу висловити свою подяку батькам, педагогічному та технічному колективу, за тісну і злагоджену співпрацю. Я відчуваю велику відповідальність за результати своєї роботи.

Не дивлячись на те, що у нас є багато проблем, які необхідно вирішувати, хочу сказати, що ми не заблукаємо серед негараздів, тому що маємо в своєму колективі досвідчених професіоналів.

І педагоги, і учні, і батьки люблять свою школу. Цінують її традиції, звичаї. Але ми не повинні заплющувати очі на недоліки, потрібно бачити те хороше, що є і може бути в нашій школі. Ми повинні докласти всіх зусиль, щоб легко, радісно і творчо працювалося нам всім разом.

Є ще багато задумів, творчих знахідок, які потребують впровадження, планів – і все це буде направлено на допомогу маленькій, залежній від багатьох обставин людині, розвинути її потенційні можливості, реалізувати природні права на життя, працю і щастя.

Плекаємо надію, що разом ми зможемо досягти намічених завдань і хай щастить нам всім в цьому. Нехай рідна школа стане справжньою школою радості.