Новини
12.04.2022
#Всесвітній_день_авіації_і_космонавтики
#Міжнародний_день_польоту_людини_в_космос
#Сергій_Корольов_підкорювач_космосу
ПІДКОРЮВАЧ КОСМОСУ – СЕРГІЙ КОРОЛЬОВ
12 квітня – Всесвітній день авіації і космонавтики, Міжнародний день польоту людини в космос, День працівників ракетно-космічної галузі України..
Початок космічної ери людства безпосередньо пов'язаний з ім'ям звичайного житомирця Сергія Павловича Корольова, який зробив можливим перший штучний супутник Землі, перший політ людини в космос, перший вихід космонавта у відкритий космос, роботу орбітальної станції і багато іншого.
Сергій Павлович Корольов — українець, що став першим головним конструктором ракетно-космічних систем в Радянському Союзі. Не буде перебільшенням назвати цю людину одним з піонерів світової космонавтики, не тільки теоретиком, але і практиком освоєння космічного простору.
ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО СЕРГІЯ ПАВЛОВИЧА КОРОЛЬОВА:
• Трудовий стаж головного конструктора СРСР почався з шістнадцяти років. Він працював теслею, газетоношею, вантажником, крив дахи, працював на верстаті. «Я буду будівником... але тільки літаків», — говорив в ті роки Корольов;
• під час навчання в Київському політехнічному інституті Сергій захопився планеризмом, причому не тільки конструював і створював легкі планери, а й літав на них. Під час одного з таких польотів він невдало приземлився і ледь не загинув, отримавши безліч травм;
• Сергій Корольов був також талановитим льотчиком. Будучи активним членом планерного школи як в Києві, так і в Москві, він дуже багато літав на найрізноманітніших, в тому числі і експериментальних, літальних апаратах. Також Сергій замолоду був талановитим спортсменом, серйозно займався боксом;
• ще будучи студентом МВТУ, Сергій Корольов зарекомендував себе талановитим конструктором. За його проектами був створений ряд літальних апаратів: «Коктебель», «Червона зірка», а також літак СК-4;
• під час свого тюремного ув'язнення Сергій Корольов не залишав спроб добитися справедливості і писав прохання навіть особисто Й. Сталіну, яке, правда, залишилося без відповіді;
• під час війни Сергій Корольов неодноразово просився на фронт, бажаючи воювати в авіації, де його льотні таланти могли послужити справі перемоги;
• під час роботи комісії Корольова в Берліні з вивчення німецького трофейного технічного обладнання її роботу курирував безпосередньо командувач радянськими військами в Німеччині Г. К. Жуков. Маршал СРСР дуже допомагав знаменитому конструктору, надаючи всіляку підтримку;
• під час демонстрації англійцями польоту трофейної німецької ракети ФАУ Корольов прибув туди інкогніто під виглядом простого капітана Радянської армії;
• звання Героя соціалістичної праці Корольов отримав, так і не будучи реабілітованим;
• з кінця 1950-х років ОКБ Корольова працювало над проектом польоту на Місяць. Було запущено три автоматичних станції «Луна». Одна з них сфотографувала місячну поверхню, а інша доставила на неї вимпел з гербом Радянського Союзу;
• американці змогли повторити політ людини в космос тільки через рік після польоту Гагаріна;
• до кінця життя ім'я академіка Корольова було засекречено. Свої статті в пресі він підписував «професор Сергєєв». Тільки після смерті вся країна дізналася про справжнє прізвище батька радянської космонавтики.
А зараз пропонуємо для перегляду відеофільм
Сергій Корольов - українець, який відкрив людству шлях у космос
https://www.youtube.com/watch?v=rmvkQRUY71I
20.04.2022 | Aдмін | Читати далі
Віримо у Перемогу! - діти України - рідній країні!"🇺🇦
Віримо у Перемогу! - діти України - рідній країні!"🇺🇦
Мистецький марафон здобувачів освіти початкової школи Клекотинського ЗССО I-III ступенів Мурафської сільської ради
#ukrainiankids
#stopwarinukraine
#saveukraine
#ВіримоУПеремогу
#ДітиУкраїниРіднійКраїні
#Моя_Україна
#мистецький_марафон
#we_are_ukrainian_kids
11.04.2022 | Aдмін | Читати далі
23.03.2022
ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ
ЩОДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Сьогодні навчання дітей відбувається у незвичних для нас умовах. Це виклик не тільки для дітей, сімей, а й для вчителів. У непрості часи війни діти так само переживають стрес і тривогу. Їх відчуття підсилені тим, що вони не завжди розуміють, що відбувається.
💭 Тому у нинішніх умовах ми повинні перемістити фокус уваги з академічних успіхів на підтримку і нормалізацію психічного стану учнів. Зараз це нормально. Ми всі можемо і повинні долучитись до цього в рамках викладання свого предмету.
💭 Демонстрація власного спокою та врівноваженості – це найбільш простий спосіб допомогти заспокоїтись нашим дітям.
💭 Дайте учням можливість висловитись: розповісти про свій настрій, розказати про свої справи. Коли людина називає (проговорює) свої емоції, у неї змінюється активність у відділах головного мозку і таким чином знижується тривожність.
💭 Дозвольте учням говорити про свій сум чи злість, але обов’язково спрямуйте їх увагу на маленькі перемоги, сильні сторони, гарні новини. У кожному дні можна знайти щось позитивне! Допоможіть учням побачити це, навчіть їх помічати це. У вашому арсеналі повинно бути багато тем для розмов, які зможуть переключити емоції дітей.
💭 Якщо вам відомо, що в одного з учнів відбулась жахлива травмуюча подія, не розпитуйте про це детально. Повторення деталей може викликати повторну травматизацію психіки. Також пам’ятайте, що якщо хтось ділиться страшними подіями в групі – це може сприяти травматизації інших слухачів. Якщо у дитини є потреба поділитись, за можливості, краще запропонувати їй поспілкуватись після уроку індивідуально, або спрямувати цю роботу на психолога.
💭 Нинішня ситуація могла позначитись на поведінці учнів, на їх здатності засвоювати матеріал. Стрес міг вплинути на увагу, пам’ять, на здатність зосереджуватись. Дорослим треба взяти до уваги, що крім описаного, один з механізмів захисту психіки – це регрес. Тобто деякі діти можуть демонструвати поведінку, яка притаманна меншим за віком учням. До цього потрібно поставитись терпимо та з розумінням. Не можна докоряти дітям.
💭 Не зайвим буде нагадати вчителям про турботу про себе. Пам’ятайте: для того, щоб надавати допомогу іншим, необхідно відновлювати свій власний ресурс, задовольняти свої базові потреби. Подбайте про безпечне місце для себе, де ви зможете проводити уроки. Обговоріть з рідними порядок дій у разі, якщо оголошено тривогу під час того, як ви проводите урок. Розробіть свій алгоритм дій.
Поради вчителю як діяти під час онлайн-уроків, якщо вмикається сигнал «Повітряна тривога»
❗️ Демонструйте впевненість у своїх діях. Спокійно повідомте учням про сигнал.
❗️ Акцентуйте увагу учнів фразою «Ви йдете в безпечне місце, яке встановлене за правилами вашої сім’ї».
❗️ Зверніться до учнів «Натисніть кнопку «вийти з конференції» та на кнопку «виключення комп’ютера».
❗️ Повідомте «Після сигналу «Відбій тривоги» доєднайтесь до занять за розкладом».
❗️ Дочекайтесь, щоб усі учні, які є слухачами, вийшли з онлайн-зв’язку.
❗️ Намагайтесь зберігати спокій, будьте переконливими.
І наостанок.
Донесіть до учнів думку про те, що щодня, не зважаючи на хочу/не хочу, можу/не можу, ми всі маємо виконати декілька задач: соціальну, фізичну і когнітивну.
✅ Ми повинні підтримувати спілкування з родичами та знайомими, задати хоч одне питання «як ти там?», бо єдність та підтримка важливі для всіх.
✅ Нам потрібен рух, особливо у стресі – це стабілізує, приводить до тями і надає сил для подальших дій. Хоча б три присідання або ходьба колами, будь-який активний і хоча б відносно інтенсивний рух.
✅ А ще нам потрібні наш мозок і здатність вчитись, запам’ятовувати і аналізувати. Тож вкрай важливо задіяти цю функцію. Щодня хоча б щось одне вивчити і запам’ятати: іноземне слово, інструкцію з надання медичної допомоги чи іншу корисну інформацію. Важливо не просто подивитись, а саме вивчити!
💭 Порадьте дітям поспати, відпочити, але не дозволяйте лежати весь день в куточку, дивлячись у стінку чи у телефон. Настоюйте на тому, що дитина повинна зробить хоча б одну маленьку дію!
💭 Намагайтесь жартувати з учнями, посміхатись до них, викликати посмішку у відповідь. Гумор має терапевтичну дію. В нагоді стануть смішні історії, питання на кмітливість.
💭 Дотримання цих простих правил та порад допоможе зберегти нормальний емоційний стан наших дітей. А академічні знання ми обов’язково надолужимо після стабілізації ситуації.
23.03.2022 | Aдмін | Читати далі
19 березня
🇺🇦19 березня! Це вікопомна дата родом з того мирного часу, який, вірилось, на тисячоліття!
З 1994 року, щороку, чи не всім селом збирались небайдужі біля братської могили на спільну молитву-спомин за усіх тих, хто став жертвою, гадалось, останньої кривавої бойні, в якій лишень ти, моя Клекотино, не долічилась 255 односельчан!
Важко заліковувались рани, болять і досі прізвищами, які викарбувані на гранітних плитах, кожне з них омите пекучими вдовиними, сирітськими та батьківськими гіркими сльозами!
Підняли з руїн, відбудували, замість корів з боронами на полях «Джон Діри».
Рай! Земний! Справжній!
Аж гульк – «брат», щоб «освободіть» нас, ракетами увірвався підло у наші домівки, як і десятки років тому, коли «ще треті півні не співали й ніхто ніде не гомонів»!
Вже понад двадцять днів стікає кров’ю, але вперто боронить свою землю моя Україна, яка вся в одну мить стала єдиним фронтом проти Каїна!
Кожен з нас, як каже наш президент Володимир Зеленський, сьогодні воїн: хтось взяв зброю до рук, а хтось тримає надійний тил.
В цей особливий час – час історичного протистояння, час народження новітньої України, твердо знаємо, що Витримаємо, Вистоїмо, Вигриземо Перемогу і ще не один раз зберемось гуртом, пліч-о-пліч, аби згадати усі наші перемоги і втрати! Помолимось, поплачемо, багато поплачемо, як від болю так і від радості, що знищили новітній рашизм!
А поки хай кожен знайде можливість пожертвувати хоч маленьку часточку для тієї Святої Перемоги. Хтось принесе її в школу в цей день, яка стала осередком волонтерства: плете десятки метрів сітки, варить тисячі вареників, робить десятки кілограмів вінегрету, відправляє тонни городини та консервації, готує каші з м’ясом (до речі, усім селом, бо багато хто зголосився у власному автоклаві зварити їх, а це вже понад дві тисячі банок!), а ще – щодня навчає дітей, сіючи в їхні душі віру у світло нового дня, готуючи їх до будівництва нової, небаченої досі, вільної, щасливої, незалежної, сильної, непереможної України, якій судилось стати жовто-блакитним Раєм Господнім!
Любімо і бережімо один одного, не викреслюймо з Пам’яті, ані нашого Болю, ані наших Радощів!
Молімось!🙏🙏🙏
Все буде Україна!💙💛
19.03.2022 | Aдмін | Читати далі
З історії державності України.
🇺🇦З історії державності України.
17 березня виповнюється 105 років від Дня утворення Української Центральної Ради (УЦР).
🇺🇦Історія діяльності Центральної Ради - це велике надбання українського народу, історичне явище, з яким насамперед пов’язуються глобальні процеси консолідації української нації, відновлення української державності, надання національній державі демократичних, парламентських форм.
🔱УЦР - очільник українського національно-визвольного руху.
🔹Головне стратегічне завдання Центральної Ради полягало у досягненні національно-територіальної автономії України, а згодом і незалежності української держави.
Після Всеукраїнського Національного Конгресу Центральна Рада – революційний парламент України, який керував українським національним рухом.
Центральна рада - представницький орган київських українських громадських організацій.
🔱7 березня було обрано провід Центральної Ради на чолі з Михайлом Грушевським.
🔱9 березня відбулось перше запротокольоване засіданняУЦР.
🔱8 квітня перші загальні збори (сесія) Центральної Ради.
За весь час існування УЦР (4 (17) березня 1917 - 29 квітня 1918) її головою був М. С. Грушевський.
За період роботи УЦР було змінено декілька урядів.
🔱Під проводом В. Винниченка: 28 червня 1917 року – 30 січня 1918 р.).
🔱Під проводом В. Голубовича: 30 січня 1918 р. – 29 квітня 1918 р.
УЦР була розпущена гетьманом Павлом Скоропадським 28 квітня 1918 року.
17.03.2022 | Aдмін | Читати далі
17.03.2022
‼️Щоранку о 9.00- загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам'яті усіх загиблих у війні українців🥲🇺🇦
ПАМ'ЯТАЙМО!🙏🙏🙏
17.03.2022 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 «24» 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Всього новин: 360
Навігація
- Головна
- Новини
- Контакти
- Корисні посилання
- Методичні об'єднання
- Кабінет практичного психолога та соціального педагога
- Відеотека
- Кімнати-музеї
- Свята та акції у закладі
- Національний мультипредметний тест
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Методична робота
- НУШ 1-4 класи
- Відкриті уроки
- Педагогічні читання
- on-line публікації
- Дистанційне навчання
- Останній дзвінок
- Виховні заходи
- Майстер-клас
- Вибори президента закладу освіти 2022
- Дистанційне навчання початкова школа
- "Шахрайство - це небезпечно"
- Архів
- Протидія булінгу
- Інклюзія
- Вибір підручників
- Атестація педагогічних працівників
- Самооцінювання закладу освіти
Новини
15.04.2024
Міжнародний день дитячої книги📖
Сьогодні , 2 квітня- Міжнародний день дитячої книги📖. Мета цього дня - ...
далі ↓
Контакти
Адреса:
Вінницька область, Жмеринський район,с.Клекотина
Тел.:(04344)29-4-70
Email:kklekotina@ukr.net